6.6.12

Morning!

En extra helg mitt i veckan är ju inte fel. Idag njuter vi av långfrukost i pyjamas, länge..
Ser dessutom ut som att dagen i alla fall erbjuder uppehåll, större krav än så behöver vi inte ha.

Jag har länge spånat på att köpa nya pennor. Tro det eller ej, men jag har faktiskt inga promarker pennor. Med intresset jag har och om man tittar runt bland andra som mig, så är nog detta ganska ovanligt. För er som inte delar mitt intresse är detta vattenfasta tuschpennor med olika spetsar, som finns i hur många färger som helst och ger ett jämt fint intryck. Inga tuschränder alltså.
Tror att detta kan vara en smart investering som skissande småbarnsmamma, då jag måste gå ifrån då och då. Kan ju aldrig riktigt veta hur länge jag får sitta vid mina projekt.
Var är det bäst att köpa dessa pennor??

Känner mig så kreativ nu under mammaledigheten, kanske för att inte varje dag präglas av jobb och snabba resultat, utan jag ges mycket tid att fundera, d.v.s skissa i tankarna.

Så mitt förslag till er som är lediga idag. Ta och njut av dagen och skissa i tankarna.

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart du ska ha promarkers! <3