30.6.12

Kom och köp!

Idag trotsade jag mig själv.
För ett antal år sedan stod jag och sålde begagnat på saker och ting marknaden, med en liten bebbe.
Efter den dagen sa jag, -aldrig mer!!!
Stress, hjälp med körning, blev nerkissad genom bärselen, huvudvärk..

Trots detta i minnet bestämde jag mig för ett nytt försök.
Man ska ju aldrig säga aldrig.. :)

Så idag var det dags.
Klockan ringde 05.15 och bilen stod fullastad. Nu var jag åter på plats, (numera en ny och fräschare plats), åter igen fit for fight och även denna gången med en bebbe.

Men denna gången gick allt så mkt lättare.
Charlie skötte sig exemplariskt. Och efter ett tag kom mormor med man och tog honom på en liten önskad vagnpromenad.
Storebror var hos farmor med man och hade det precis lika bra som alltid.
Pappa fick slitas mellan att köra vändor till mig och sis och att hjälpa till på fotbollsklubbens loppis.

Dagen gick fort..
Och nu.
Nu sover alla snart.

Sov gott mina vänner.

Inga kommentarer: