25.6.12

Finns tidningen?!

Storrensning på G och då gick jag även igenom sparade tidningar.
Alla som känner mig vet vilken tidningsnörd jag är.

Det ska gärna vara inredningstidningar, fulla av inspirerande foton/illustrationer. Gärna lite reportage från kreativa miljöer. Ett och annat recept är också välkommet, med det ska vara enkla sådana.
Sedan är jag lite yrkesskadad och spenderar lika mkt tid på att studera annonserna.
Har i alla fall slutat zappa till reklamen på tv, till min mans lättnad.

Fyndet under denna rensning bestod i två st Leilas Country Living tidningar från 2009!
Vad hände med hennes tidning?! Finns tidningen kvar? ..men inte här.

Den var så lättsamt inspirerande. Innehöll självklart recept, men även så mkt mer. Det var pyssel, lovely fotos, spännande fakta, enkla gamla husmors tips, underbar inredning (ofta hemma hos Leila), jättefin layout som kostade på sig miraklet av tomma ytor ibland och omslaget!! i finaste matta pappret!!
Ni förstår vilken njutning denna tidning gav mig?!
Saknar den! Har bara två, de på bilden. Hur många finns det?!

Sommar med en Leila tidning och lite Ernst på tv. Det är sommar för mig!
Även om min mening inte delas med resten av familjen. ;)



Bilderna är tagna ur Leilas Country Living.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har också mina två sparade! :)

Den var ju SÅ bra...! Såg fram emot fler nummer men det blev tydligen inte så...

NU håller hon väl på med en egen kollektion bakprodukter?

Silvia sa...

DEt finns bara två men det kommer nya till hösten. :-D