25.6.12

Blir så arg! / Efterlysning

Jag blir verkligen arg på mig själv.
Och ledsen...
Har lyckats tappa det tillhörande vagntäcket till Charlies vagn (Urban jungle, mountain buggy). Och inte vet jag när heller.
Hur många ställen hinner man besöka på en vecka..?.. Alldeles för många.

Eftersom jag inte har körkort används vagnen flitigt. Upptäckte förlusten i fm när jag skulle gå med stora killen till hans simskola och vädret inte var det bästa.

Nu undrar jag vart efterlysningen ska ut?
Ligger täcket tryggt på BVC, avslappnat på Hälsa Helhets spa, genomblött och ensamt i Kivik, på någon av vägarna i byn, eller nertrampat längs kalla Hammarsjön..?

Materialist? Tydligen! Jag älskar vår vagn och hade tänkt använda liggdelen ett tag till. Tårar kom i min frustration idag.

Ja, ja.. Min tur ligger absolut i kärlek! Och då kan ju ett täckte kvitta.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Fy vad tråååkigt! Önskar så jag kunde hjälpa till med någonting :( Sådant är så ledsamt!

Självklart har du tur i kärlek - tur är väl det!

Unknown sa...

Fy vad tråååkigt! Önskar så jag kunde hjälpa till med någonting :( Sådant är så ledsamt!

Självklart har du tur i kärlek - tur är väl det!