13.3.11

Livet på en vägg

Kanske i stil med denna ovan från sweet HouseDoctor?
o o o
Skissar på en mapping affisch med mina städer.. räknas Färlöv? ;)
Vill ju ha med alla platser som betytt något för mig.
Säga vad man vill men lilla byn jag bara ville fly i tonåren har satt sina spår. :)
Tycker ett verk likt detta blir jättespännande om det är personligt, jag har lätt formats genom platser jag bott på, rest till.
Dessutom, jag Älskar typografi.
Ni får se när den är klar..
och se om ni får ihop mitt liv so far.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, visste inte att du varit ute och rest såååå mycket... Vad lite man vet om sina kära kollegor egentligen :D

Kramar!!! Mia

Vera sa...

Joda, ända till Färlöv och tillbaks! ;)
..skämt och sido, men jag vill ha en typografi tavla och visst är det roligare med namn som betyder något för en, än bara snygga ord?

Unknown sa...

Jag villockså ha en, honey ;)

Du e gryyym.. "Dä går bra, nu!" sade en klok kille.. Petter va?! Haha