16.3.11

Inspirationen på topp!

Min dag började med ett morgonmöte. Inte ett sådant tråkigt möte, utan ett möte fullt av kära återseenden med tjejerna på Kraftkällan Evenemang och toppade känslor, som dessutom fylldes med härliga nya jobbuppdrag och massor inspiration. Dessutom var miljön helt fantastisk, tror det påverkar oss mer än vi anar..

Ett sådant möte får mig helt hög på skaparlust och jag vill börja jobba direkt!

Många kreativa uppdrag kan dö ut p.g.a bristande kommunikation, felande personkemi eller oförståelse för kreativitetens process. Har haft kunder som jag tvingats tacka nej till för att någon av dessa tre bitarna felar. Men när alla tre klickar, som idag...

..då är jag kär i mitt jobb! :)

Vi har samarbetat en del tidigare och inget jobb är det andra likt. Ständiga utmaningar som lockar alla mina skapargener :)

Kolla in Krafkällans hemsida.
Vilka underbara energikällor de är, som levererar allt med kvalité och proffsighet.

1 kommentar:

Lina Gardelid sa...

Hej Vera!!

Först och främst ska jag berätta att du vunnit utlottningen på min blogg!! GRATTIS!! :D Du får jättegärna maila mig på lina@linagardelid.com och ge mig dina uppgifter så kan jag skicka paketet till dig!

Sedan läser jag att du samarbeter? jobbar? med tjejerna på Kraftkällan! Det jar ju jag också gjort många gånger och jag säger som du... de är underbara och SÅ duktiga!!! :D
Kul!!
Träffar du dem snart så får du hälsa dem!!

/Lina