28.2.11

Jag gillade den andra..


Sedan Josef fick sin lilla kusin (numera 6 mån.), har han funderat på den där kluriga frågan. Jag körde en fuling och sa att han kanske skulle fråga kusinens mamma (Tack T!), eftersom det inte var så länge sedan, så kanske hon kom ihåg. Josef är ju snart 5år och hans mamma har ett minne som en guldfisk. Hon förklarade så fint om detta lilla frö som växte i mammans mage.. och Josef var nöjd.
Men, idag tog min man sig friheten att enkelt förklara genom en kortfilm.
Hur länge kommer han att tro på denna versionen?
Jag gillade den andra...
..mycket bättre!
Detta betyder att det blir min man som får ta alla följdfrågorna.
I och för sig skönt att ha det utklarat!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hahaha. ;)
Den där kortfilmen kanske jag ska kolla upp!
Ser mysig ut, om inte annat. :)