27.2.11

Allt kan vara vackert!


Följde med på ett av min sons "äventyr". Man klättrar i träd, bestiger "berg", krossar is och samlar pinnar, kottar och annat som sedan vackert samlas på hög i den redan tråkiga trädgården. Nu var det min tur. Besteg inga berg men åtminstone stenar ;) Kameran följde med för att föreviga ett av hans livfulla äventyr, så han kanske en dag kan berätta om det för sina barn.. och för att samla inspiration till mig själv. Alla dessa underbara kalla, nötta, gråa nyanser. En övergiven lada, såå vacker. Här i skulle jag vilja ha en stor fest! Inreda enkelt, men med många ljus och ballonger i bara en nyans.. åh.. nu inser jag att jag saknar att jobba för Kraftkällan.
Min familj är på kalas och jag sitter hemma. Halsen ömmar, hostan retar och jag är trött. Jag vill också vara på ett mysigt kalas...
Grattis, du vet vem du är!

1 kommentar:

Unknown sa...

Naturen är vacker!