23.1.12

Väntan..


Jisses vad ni har fått vänta. Bloggen finns men har inte varit aktiv på väldans länge.
Så givetvis är det otroligt mycket som har hänt sedan sist.
Under våren 2011 tog jag ett stort steg för mig med nya frilansjobb och detta förde med sig stora förändringar. Jag kände mig mer positiv till alla mina jobb. Ny gnista!
Mycket tid gavs till datorn, men blogg, FB m.m. som tidigare fått min tid, fick nu lida.

Kanske det blir ändring på det snart.. Inget jag lovar då det väntar ännu större förändringar.
Om ca två veckor väntar vi en ny familjemedlem!!.. :) Väntan är väldigt stor nu, då den snart kommer till ända. Det är trångt i magen och dagarna fylls av mycket vila. Känner ett nervöst pirr över allting och ser med spänning framemot vad framtiden har att erbjuda oss. Jag vet i alla fall att världens bästa storebror också väntar och längtar...

4 kommentarer:

Maria sa...

Ramlade nästan av stolen när jag såg att du hade uppdaterat! Roligt att du är "tillbaka".
Försök nu att ta det lite lugnt -det där med mycket vila låter bra!

Kram

Anonym sa...

Vad glad jag blev när jag såg en uppdatering, Vera!! :)
Hoppas du/ni mår bra.. Saknar dej! KRAM J

Fanny sa...

Hej Vera! Vad fin du är med din mage!! Har själv en liten på gång men kommer inte förrän i maj. :-) Springer kanske på varandra i sommar med vagnarna. Lycka till med nya bebisen! Kram Fanny

Unknown sa...

Äntligen liv i Lite Vera! Love it.

Magen är fin och bilderna blev faktiskt bra, trots mindre bra förutsättningar!

Älskar er! Alltid!