16.5.11

nu


Just nu gillar jag..


O Alla funderingar en 4-åring har
O Att jag hör fågelkvitter när jag sitter och jobbar
O Familj, släkt och vänner som berikar mitt liv
O Blommor.. vill ha fler! (Om än de har en tendens att inte trivas hos mig..)
O Mitt underbara nya skissblock från iota chic, men linjer på ena sidan och blanka blad på andra sidan, perfekt för en skisstyp som mig :) So fabulous!
O Alla projekt som stundar och väntar, stora som små
O Glada människor i arbetslivet!
O Vårt växande trädgårdsland. (Än så länge har inte de äckliga monsterna visat sig, ni som känner mig vet vad jag pratar om..)
O Typsnitt, bokstäver och siffror!! Men lika mycket som jag älskar vackra, hatar jag fula.
O Kärlek för enskilda ord, som mjuka, positiva ordet enjoy, fint på alla sätt.
O Att sommaren väntar oss..
O Syrenerna som blommar och doftar
O Fotografera ..okej, det gillar jag ju alltid ;)
Vad gillar du just nu?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vet vad jag ogillar: att vi inte setts på ett tag! Ska vi råda bot på det? Kram!

Maria sa...

Jag gillar att jag och min familj är friska och mår bra tillsammans och att livet just nu flyter på utan att stöta emot en massa hinder på vägen! Sommarens antågande är ett stort plus i tillvaron och precis som du nämner syrenerna!! Njuter i fulla drag av vår syrenhäck som växer runt hela vårt hus!

Kram Maria