16.3.09

Söta svärmor!

Igår var jag och J hos svärmor/farmor medans pappa jobbade. Dagen blev fylld av pysselmys!!

Hon lärde mig göra små, söta, lantromantiska påsar med spets och söta bilder. Så lätt och så roligt. Hon är riktigt pysslig av sig min svärmor.

Dessa påsarna fyller funktioner på alla sätt ;), man kan använda dem små runt ljuslyktan (blir verkligen mysigt), lite större runt krukan, förvaring till småsaker, den lite längre runt vinflaskan man ska ge bort. Denna listan skulle kunna bli så lång, men nu måste jag jobba vidare. Längtar tills jag hittar lite roliga retrotyger och vaxtyger att exprimentera med. Ännu en grej som skrivs på listan "saker-jag-vill-göra-på-semestern".



Tack för en mysig dag svärmor!
(P.S. J somnade direkt på bussen)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja de där är ju sååå fina!! :)
Vad mysigt ni verkar haft det, du och K's mamma.

Vi ses imorgon, kära V!
Puss & Kram!

Unknown sa...

ÅH! Mys med påsar åt mig och L! ;)
TACK!
PUSS