19.1.09

Våren finns inne hos oss!!

Efter att varit sjuka hit och dit som alla andra vet min man precis vad som gör mig riktigt frisk ;)
Det innefattar en tur till IKEA för att "stilla" mitt behov och mysiga fixar dagar hemma.
Resulterade i nya gardiner (dock är dem på nedre bilden ett fynd från Å´hlens) med färg för att väcka vårkänslor och nya lampskärmar.
Lillkillen fick ett lackbord till sin fina stol från Mio.
Nu kan han sitta och måla på sitt rum. Vilket han gjorde, men han fixade även ett svart streck med tuschpenna på väggen, eller nyckelpiga sa han ju. Busunge!!
Haft en riktigt bra jobbdag!
Gjorde klart två nya illustrationer på prinsessor.
En utmaning från en av mina bloggläsare, tack söta du! Fått positiv respons redan!
Bra musik, kaffekopp, skissblocket, filtspetspennan och datorn... vill inte sluta!
Men, men... ICA väntar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äsch! Strunta i Ica!

Jag vill också ha vår!
KRAM!